Overlijden Piet Snellens

Geplaatst op 27-03-2024  -  Categorie: Actueel

piet-snellens 2

Een prachtige man heeft ons verlaten…….

Vanmiddag ontvingen wij het enorm trieste bericht dat Piet Snellens op 83 jarige leeftijd geheel onverwacht is overleden.

Piet was niet alleen een zeer trouw en meer dan gewaardeerd lid maar bovenal een uitzonderlijk aimabele man met vele verhalen, ervaringen en altijd een luisterend oor voor een ieder zonder te oordelen.

Twee weken geleden leerde hij ons nog om in een lijntje een mooie knoop te maken en afgelopen weekend was hij wederom van de partij tijdens de werkdag en hebben we onder zijn supervisie de bagagekarren opgefrist. Hoe snel kan het leven veranderen?

Wij zullen Piet enorm gaan missen, allereerst om wie hij was maar ook vanwege zijn schat aan ervaring die hij zo graag deelde.

Namens het bestuur en alle leden van WSV Heusden wensen wij alle dierbaren van Piet enorm veel sterkte om dit grote verlies een plaatsje te geven.

Mocht u een persoonlijke boodschap voor de familie willen achterlaten dan kunt u die mailen naar havenmeester@wsvheusden.nl en ik zal er voor zorgen dat uw bericht bij de uitvaart wordt overhandigd (zodra hierover meer bekend is zullen wij dat hier delen met u).