Tarieven Passanten

Tarieven passanten

geldig vanaf 1 januari 2024

Alle hierna vermelde bedragen zijn inclusief BTW

Voor alle steigers dient u zich vooraf te melden via telefoon of marifoon zodat wij u een geschikte plaats kunnen aanbieden.

Voor de stadshaven en steiger 8 gelden enkele afwijkende voorwaarden om zoveel mogelijk gasten van een plaats te kunnen voorzien.
STEIGER 8, onze passantensteiger en stadshaven.

• Dagrecreatie graag aanmeren in de stadshaven, dit is tot 16.00 uur gratis. Wilt u toch aan de langszijde van de steiger (binnenzijde tussen de wal en de steiger) uw boot tijdelijk aanmeren om Heusden te bezoeken dan dient u zich vooraf te melden bij de havenmeester via 0416-662584 en liggeld te voldoen, dit bedraagt € 15,= euro (tot maximaal 16.00 uur) daarna is het reguliere tarief van toepassing.
  • De boxen van steiger 8 zijn uitsluitend voor schepen vanaf 10 meter lengte en/of breder dan 3,25 meter en hiervoor geldt een minimumtarief van 10 meter ( € 22,50)
  • Schepen tot 10 meter lengte en/of een breedte van max. 3,25 dienen aan te meren aan de ACHTERZIJDE van de steiger, tussen de steiger en de stadswal. Aansluiten zover mogelijk naar de loopbrug.
  • Afvaart uiterlijk 12.00 uur zodat de steiger tijdig beschikbaar is voor een ieder die Heusden wil bezoeken.
  • In de stadshaven kunt u tot 16.00 uur gratis aanmeren. Vanaf 16.00 is liggeld ook daar van toepassing a €15,- per boot per etmaal. Let op, u heeft hier geen electra/water en een openbaar toiletgebouw. Wel ontvangt u na aanmelding de code voor het sanitairgebouw van de vereniging.

Alle tarieven zijn inclusief elektra, water, sanitair gebruik en containergebruik maar exclusief toeristenbelasting (€ 1,10 per persoon per nacht).

Wilt u zeker zijn van een plek op uw route en vooraf reserveren? Geen enkel probleem. Stuurt u aub een bericht met aankomst en vertrekdatum, lengte, breedte, naam van de boot, thuishaven en uw naam en telefoonnr naar retseemnevah.[antispam].@wsvheusden.nl en wij reserveren graag een box voor u (dit is niet mogelijk op steiger 8 maar uitsluitend in de verenigingshaven).

Liggeld voor alle schepen in 2024 is € 2,25 per strekkende meter, voor zeilboten wordt de totale lengte gemeten inclusief eventueel gestreken mast.

Toeristenbelasting € 1,10 per persoon per nacht
Electra inbegrepen in tarief
Water inbegrepen in tarief
Sanitair gebouw inbegrepen in tarief
WIFI inbegrepen in tarief
Wachtlijst inschrijving € 50,= (zie voorwaarden)

Diversen:

Munt wasmachine (incl. waspoeder) € 4,50  per stuk
Munt wasdroger € 4,50  per stuk
Afgifte vuilwater (bij Maritiem Centrum Heusden) :

LINK HIER

Ledigen chemisch toilet EERST AANMELDEN

Verenigingsvlag

Laatste publicatiedatum: januari  2022 - Bestuur

Verblijf voor langere tijd

Wilt u langere tijd in onze haven verblijven, dan bespreken we graag met u de mogelijkheden en wat de hieraan verbonden kosten zijn.

Neem hiervoor svp contact op met onze havenmeester.

Laatste aanpassing

December 2022 Bestuur