Update november nieuwtjes

Geplaatst op 21-11-2023

Beste (aspirant) leden,

Even een update met 2 nieuwsitems.

1. In cappie is in het menu een knop toegevoegd (forum/chat) hierop kunt u zelf berichten plaatsen die voor alle leden zichtbaar zijn. Denk hierbij aan artikelen/boten die u te koop wil aanbieden of wil ruilen maar ook uitwisseling van kennis of ervaring met havens etc kunt u hier delen. We gaan even aankijken komend seizoen of dit een item is waar behoefte aan is. Overigens hoeft het niet direct met de haven te maken hebben, ook onderlinge contacten tussen leden kunnen hiermee bevorderd worden, wellicht zoekt u iemand om u ergens mee te helpen of adviseren et cetera.

2. Het is inmiddels 21 november en de meeste winterliggers zijn op hun plek of uit het water, de meeste want er liggen nog altijd schepen in de haven waarvan de eigenaar heeft aangegeven (in cappie) dat een winterbox niet nodig is. Een ieder die nu dus nog in de haven ligt zonder winterplek vermelding krijgt hiervan ook automatisch een factuur komende periode over winterstalling.

Tot zover de update.

Met vriendelijke groeten en tot ziens

Peet Hofmans

logo-golf