Midzomer tocht 2024

logo-golf

Beste leden van de watersportvereniging Heusden.

We hebben dit jaar helaas de voorjaars vaartocht gemist.
Om die reden hebben we onder  de bezielende leiding van Marius een hopelijk leuke Midzomer vaartocht georganiseerd.

Wat gaan we doen?

In het weekend van 24/25 augustus willen we in konvooi (gepavoiseerd ! ) varen  naar de Zandmeren in Kerkdriel.

vlaggetjes

Voor diegenen die op vrijdag al willen komen om hun boot te versieren zal de “Bak” van 17.00 tot 21.00 geopend zijn.

Zaterdag: Om 10.00 uur varen we gezamenlijk weg en komen dan zo rond 12.00 bij de Zandmeren aan. (Van Gent Watersport)

van-gent

Kerkdriel ligt midden in het champignons/paddenstoelen gebied en om die reden kunt U zich inschrijven voor een excursie naar een Paddenstoelen kwekerij.

We vertrekken met de fiets om 13.30 (6 km) en de rondleiding begint om 14.00 uur. We vragen dus om zoveel mogelijk eigen fietsen mee te nemen.

Een fiets huren kan in beperkte mate via het aanmeldformulier.

Voor diegenen die niet meegaan is er een zandstrand met speeltuin voor kinderen of kleinkinderen en wandelgelegenheid rondom de plassen.

Om 18.00 uur zal er een uitgebreide barbecue klaar staan op het terras van de haven.

Deze barbecue zal worden bemand door onze eigen mensen en alle waren worden verzorgd door de plaatselijke, goed bekendstaande, slager.

bbq 2

Hier worden ook enkele consumpties aangeboden. Alle overige consumpties zijn voor eigen rekening.

We hopen dat dit een gezellige geanimeerde avond zal worden waarin we elkaar beter leren kennen en leuke verhalen en ervaringen kunnen uitwisselen.

We overnachten in de haven om 's-morgens zo rond 11.00 uur gezamenlijk weer te vertrekken richting Heusden. Voor het ontbijt dient u zelf te zorgen.

We rekenen op mooi weer en een goede opkomst (minimaal 15 boten).

Deelname kosten:

Overnachting in de haven (gereduceerde prijs !) €1.00 per meter / stroom vaste prijs €2.50

Barbecue inclusief 2 consumpties  € 25.00 p.p.

Deelname excursie inclusief koffie/thee €10.00 p.p.

Huur fiets €5.00 voor deze middag.

Inschrijven is mogelijk via onderstaand formulier t/m 31 juli.

Voor alle overige vragen kunt U mailen naar: retseemnevah.[antispam].@wsvheusden.nl

Graag tot dan,

Namens het organisatiecommitee

Marius Erven

Door aanmelding ga ik akkoord met betaling van de kosten (uitsluitend bij doorgang van de tocht met minimaal 15 boten)  Bij annulering na 31 juli is geen restitutie meer mogelijk.

Beveiligingscode Beveiligingscode